Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Μόνη στην κορυφή η Apple


Είναι γνωστή σε όλους η παροιμία πως για να χτίσεις κάτι μπορεί να σου πάρει όλη τη ζωή, αλλά για να γκρεμιστεί αρκούν μερικά λεπτά.Έτσι λοιπόν, μια απροσεξία της στιγμής αρκεί για να διαλύσει την Apple ή τουλάχιστον την καλή και ευρέως διαδεδομένη της φήμη στους εκατομμύριους θαυμαστές της και όχι μόνο.

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η Apple είναι η πρώτη κατά προτίμηση εταιρία, σύμφωνα με μια ερεύνα της Fortune. Σοκαριστική θα είναι σίγουρα η είδηση της καταστροφής της Apple, μιας και τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει να πέφτουν οι παραγωγές, υπάρχουν αρκετές καθυστερήσεις και αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα ο εφιάλτης της, δηλαδή η ακμή της Microsoft,αφού είναι σε πολύ καλή κατάσταση και χωρίς κάποιο πρόβλημα.Όλοι αναρωτιούνται αν η Apple έχει χάσει τη φόρμα της.

Σοβαρός είναι ο λόγος της ανησυχίας για την κατάσταση της Apple, μιας και οι μετοχές της έχουν πέσει κατά 35% από τον περασμένο Σεπτέμβριο.Τα προϊόντα της, αν και πωλούνται σθεναρά, έχουν χάσει μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς.

Το χειρότερο από όλα, είναι η αίσθηση που έχει δημιουργηθεί σε πολλούς πως η εταιρία δε μπορεί να τα βγάλει πέρα χωρίς τον θρυλικό αρχηγό της Steve Jobs, ο οποίος πέθανε το 2011, αφήνοντας πίσω του μια ομάδα διαχειριστών ελάχιστα γνωστή στο ευρύ κοινό.

Αξίζει να αναφερθεί πάλι πως η εταιρία είναι η πρώτη κατά προτίμηση και αυτό σίγουρα είναι κάτι πολύ θετικό για την ίδια και θα φανεί ακόμη πιο χρήσιμο στο μέλλον, αν βέβαια  μπορέσει να κρατήσει αυτή τη πρωτιά.

Η εταιρία έχει κέρδος 16 δισεκατομυρίων δολαρίων ανά τρίμηνο, διατηρεί ακόμη την καλή της φήμη και προϊόντα της, όπως το iPad Mini, αδειάζουν γρήγορα από τα ράφια των καταστημάτων.

Πολλοί πιστεύουν πως η εταιρία είναι θύμα της ίδιας της της επιτυχίας.Ο Steve Jobs, ένας θρύλος της δικής του χρονικής περιόδου και το αυθεντικό πρόσωπο της Apple, έκρυψε τα στελέχη του από τα φώτα της δημοσιότητας, προτιμώντας την επικέντρωση στην δουλεία, στην επιτυχία και στην διατήρηση της εταιρίας.

Το ευρύ κοινό δε θέλει τη πτώση της Apple, μιας και είναι μια θρυλική καμπάνια, αφού έβγαλε σε μια δεκαετία τέσσερα επαναστατικά προ
ϊόντα: το iTunes, το iPod το iPhone και το iPad.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου