Δεν έχει σημασία το πόσο έξυπνοι πιστεύουμε ότι είμαστε, οι άνθρωποι εξακολουθούν να ξεγελιούνται από απλά κόλπα του μάρκετινγκ. Μια νέα μελέτη λέει πως μια πράσινη απόχρωση μπορεί να μας πείσει ότι κάποια σοκολάτα δεν είναι πραγματικά τόσο ανθυγιεινή.
Ως μέρος μιας μελέτης που δημοσιεύθηκε στο Health Communication, ο Jonathon Schuldt, επίκουρος καθηγητής επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο του Cornell, ζήτησε από 93 φοιτητές να φανταστούν ότι ήταν σε ένα παντοπωλείο στο ταμείο, πεινασμένοι και κοιτάζοντας σοκολάτες.Στη συνέχεια τους έδειξε μια εικόνα από μία σοκολάτα με μια πράσινη ή κόκκινη ετικέτα θερμίδων και τους ρώτησε πόσο θρεπτική φαντάζονται την καραμέλα σε σχέση με άλλες και ποια πίστευαν ότι είχε περισσότερες ή λιγότερες θερμίδες. Πίστευαν ότι η σοκολάτα με την πράσινη ετικέτα ήταν μια πιο υγιεινή επιλογή από ό,τι αυτή με την κόκκινη ετικέτα, παρά το γεγονός ότι είχαν τον ίδιο αριθμό θερμίδων.
Αργότερα, ο Schuldt πραγματοποίησε το πείραμα και πάλι σε απευθείας σύνδεση, δείχνοντας σοκολάτες με πράσινες ή λευκές ετικέτες θερμίδων σε 39 άτομα. Όσο πιο σημαντική ήταν η υγιεινή διατροφή για τους συμμετέχοντες, τόσο περισσότερο σκέφτονταν τη λευκή ετικέτα ως την λιγότερο υγιεινή επιλογή.
Αργότερα, ο Schuldt πραγματοποίησε το πείραμα και πάλι σε απευθείας σύνδεση, δείχνοντας σοκολάτες με πράσινες ή λευκές ετικέτες θερμίδων σε 39 άτομα. Όσο πιο σημαντική ήταν η υγιεινή διατροφή για τους συμμετέχοντες, τόσο περισσότερο σκέφτονταν τη λευκή ετικέτα ως την λιγότερο υγιεινή επιλογή.
Ο Schuldt προτείνει ότι θα έπρεπε να το έχουμε υπόψη μας, καθώς όλο και περισσότεροι κανονισμοί απαιτούν από τις εταιρείες να σφραγίζουν τα προϊόντα διατροφής με ετικέτα η οποία θα έχει τον αριθμό των θερμίδων. Συγκεκριμένα είπε σε ένα δελτίο τύπου.
"Καθώς οι κυβερνητικές οργανώσεις, περιλαμβανομένου του Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, σκέφτονται την δημιουργία ενός ενιαίου συστήματος επισήμανσης για την αγορά των ΗΠΑ, τα ευρήματα αυτά υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός και το χρώμα των ετικετών ίσως αξίζουν τόση προσοχή όση οι διατροφικές πληροφορίες που μεταδίδουν"
"Καθώς οι κυβερνητικές οργανώσεις, περιλαμβανομένου του Οργανισμού Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ, σκέφτονται την δημιουργία ενός ενιαίου συστήματος επισήμανσης για την αγορά των ΗΠΑ, τα ευρήματα αυτά υποδηλώνουν ότι ο σχεδιασμός και το χρώμα των ετικετών ίσως αξίζουν τόση προσοχή όση οι διατροφικές πληροφορίες που μεταδίδουν"
Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι ξεχωρίζουν τα πράσινα M&Μ's και τα αποκαλούν δίαιτα;
Πηγή:posci.com






0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου