Ανασχεδιασμός της εμφάνισης του Facebook όπως έχουμε αναφέρει.Για ποιο λόγο;
Το Facebook δήλωσε την Πέμπτη πως θα κάνει ανασχεδιασμό της εμφάνισής του.
Εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις δημοσιεύσεις των χρηστών του και το πόσο συχνά επισκέπτονται τις διαφημίσεις του.
Η παλιά Ειδησεογραφία δεν έλκυε τόσο πολύ επαγγελματίες για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους.
Για να μην συνεχιστεί αυτό και να τραβήξει την προσοχή επαγγελματιών, το Facebook μείωσε το απαιτούμενο κόστος για την δημιουργία διαφημίσεων. Προς το παρόν, δεν υπάρχει ιδιαίτερη ανταπόκριση.
Επίσης, αρκετοί είναι αυτοί που διαγράφουν μόνιμα τους λογαριασμούς τους στο Facebook ή το χρησιμοποιούν από λίγο ως καθόλου.Αυτό έχει ανησυχήσει το Facebook που προσπαθεί να τραβήξει την προσοχή περισσότερων ανθρώπων.Γιαυτό και προφανώς κάνει τον ανασχεδιασμό της εμφάνισής του.
Σύμφωνα με το ερευνητικό κέντρο Pew Research Center, το 61% των χρηστών του Facebook έχουν σταματήσει το τελευταίο καιρό να χρησιμοποιούν το Facebook για εβδομάδες ή ακόμα και μήνες.
Το νέο εμφανισιακά Facebook θα πιάνει περισσότερο χώρο στην οθόνη μας και θα έχει διάφορες θέσεις εξατομικεύσεων.Οι χρήστες θα είναι σε θέση να σερφάρουν στην ιστοσελίδα ανά κατηγορία:
Περιεχόμενα μόνο για φίλους, διαφημίσεις προϊόντων και άλλα θέματα (όπως για παράδειγμα, αθλητισμός ή μουσική).







0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου