Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Amazon: Ο πελάτης πάνω από όλα για τον Bezon

 

Ο εφιάλτης κάθε εταιρίας είναι να χάσει τις μετοχές της, ειδικά σε περίπτωση που μιλάμε για... δισεκατομμύρια!Ωστόσο, ανενόχλητος φαίνεται ο Bezon, στέλεχος της Amazon, λέγοντας πως δεν τον πειράζει η απώλεια μετοχών εάν είναι ευχαριστημένος ο πελάτης!

Η Amazon έχασε $39.000.000 το περασμένο έτος.

O Bezon τονίζει σε μια επίσημη επιστολή του πως η εταιρία πρέπει να είναι περισσότερο δυναμική και να είναι σίγουρη για τα μονοπάτια στα οποία βαδίζει. Λέει στην επιστολή του:

'' Όταν έχουμε φτάσει στο ζενίθ, ποτέ δε περιμένουμε να μας πιέσουν οι γύρω μας για κάτι. Όμως δε πρέπει να χαλαρώσουμε ποτέ. Πρέπει ακατάπαυστα να προσπαθούμε να είμαστε συνεχώς στην κορυφή, γιατί και ένα λάθος της στιγμής μπορεί να μας καταστρέψει. Έτσι, πρέπει και η Amazon να συνεχίσει την πορεία της προς την ανάπτυξη και πάνω από όλα ο πελάτης!Αν μια εταιρία είναι η καλύτερη, αυτό οφείλεται άμεσα στην προσοχή του πελάτη! ''

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου