Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Απολογία της Apple προς την Κίνα

Apple CEO Tim Cook tours a Foxconn plant in Zhengzhou, China last March. The plant employs 120,000 workers. 

Απολογείται η Apple στους Κινέζους πελάτες της, λέγοντας πως προσπαθεί να επιλύσει το γρηγορότερο δυνατόν τα προβλήματα που υπάρχουν.

Η απολογία είχε δημοσιευτεί στην σελίδα της Apple στην Κίνα τη Δευτέρα και έχουν τεθεί υπό συζήτηση θέματα που αφορούν την βελτίωση της εξυπηρέτησης προς τους Κινέζους πελάτες.

'' Η έλλειψη εσωτερικής συνεργασίας οδήγησε στην πτώση της ποιότητας της δουλειάς μας και στην λανθασμένη άποψη πως η Apple είναι μια κερδοσκοπική εταιρία, η οποία έχει ως στόχο μόνο το να βγάζει χρήματα και δεν ενδιαφέρεται για τον πελάτη. Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη για προβλήματα ή παρεξηγήσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών μας. '', λέει η Apple σε μια ανάρτησή της.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση έγινε μια εβδομάδα αργότερα, όταν άρχισαν τα κινέζικα κρατικά μέσα ενημέρωσης να κατακρίνουν την Apple. Μάλιστα, η εφημερίδα The People's Daily σε ένα άρθρο της χαρακτηρίζει την Apple '' εγωίστρια '' και λέει πως αδιαφορεί για τους πελάτες της.

Η Κίνα είναι μια πολύ μεγάλη και σημαντική αγορά για την Apple και όπως λένε τα στελέχη της θα κάνουν ότι περνάει απ' το χέρι τους για να αναπτυχθεί η Apple στην Κίνα.

Ωστόσο, θα πάρει αρκετές εβδομάδες (αν όχι μήνες) για να αλλάξουν την λανθασμένη τους άποψη οι Κινέζοι πελάτες της Apple. Επίσης, η ίδια η εταιρία έχει ενημερώσει δημοσίως να έρθουν σε επαφή μαζί της όλοι οι ενδιαφερόμενοι πελάτες για να ακουστούν οι γνώμες τους για την εταιρία και να την βελτιώσουν κατά τα '' θέλω '' των πελατών. Αυτό που φαίνεται να απασχολεί τους Κινέζους πελάτες είναι ο τρόπος εξυπηρέτησης.  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου