To 2013 ήταν η χρονιά ρεκόρ των Tablets στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με την GfK Hellas.
Το 2013 υπήρξε η χρονιά των Tablets στην αγορά τεχνολογίας στη χώρα μας. Σε μία περίοδο κατά την οποία οι Έλληνες καταναλωτές δοκιμάζονται από το οικονομικό κλίμα και ταυτόχρονα προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα εισοδηματικά δεδομένα, η συγκεκριμένη κατηγορία κλήθηκε να καλύψει τις ανάγκες τους για επικοινωνία, ψυχαγωγία, ενημέρωση, αποδοτικότητα και status.
Διαβάστε αναλυτικά το θέμα στο bussinessnews.gr








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου